FANDOM

To tajemnicza i potężna substancja będąca podstawą świata Atreretei, jest to źródło wszelkiego życia nadawanego przez Aiona, nieśmiertelności Deava i z pewnością najważniejszy zasób świata. Starożytni alchemicy uważali eter za kluczowy składnik organizmów żywych i dlatego cały czas eksperymentowali z nim, ich największym sukcesem jest stworzenie golemów, które mimo wspaniałości w dalszym ciągu nie są żywe, ale bynajmniej nie tylko w alchemii eter zrobił karierę, Od tysięcy lat eter jest używany w większości rzemiosł od formowania wspaniałych rzeźb do zasilania urządzeń mechanicznych.

Historia Edytuj

Powstanie eteru jest owiane tajemnicą, mógł istnieć od zawsze, być pierwszym elementem wszechświata lub powstać równolegle do innych pierwiastków.

Jak zostaje wspomniane w intro, eter jest ziemską manifestacją esencji Aiona, przenikająca do wszechświata Atretei przez Wieże Wieczności utrzymująca świat w harmonii.

Nie wiadomo nic o roli eteru przed Tysiącletnią Wojną poza alchemią.

Na krótko po wybuchu rebelii smoków Aion natchnął eterem dwunastu [ lefertyści twierdzą że trzynastu ] ludzi którzy stali się Empirijańskimi Władcami, pierwszymi z nieśmiertelnych wojowników Deava którzy osiągnęli arcymistrzowstwo we władaniu eterem. W ciągu całej Wojnie Milenijnej eter był główną broni i tarczą ludzkości przed Balaurami, pod osłoną Bariery Eterycznej lojalne swemu ojcu Aionowi rasy rozumne kwitły, niestety nic nie trwa wieczne.

Kiedy w chwili Wielkiego Kataklizmu Smoczy Władca Fargion roztrzaskał Wieżę Wieczności, i po bohaterskim poświęceniu dwóch Empirijańskich Władców Atreteia rozpadła się na Asmodię, Otchłań i Elydię z resztek Wieży zaczął wyciekać eter, grożąc końcem życia w Atretei.

Obecnie Edytuj

Artykuł w budowie!!! Proszę o nieusuwanie artykułu!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki