FANDOM

Elyosi - jedna z dwóch frakcji Daeva, wynikająca z Tysiącletniej Wojny. Są wiecznymi, zaprzysięgłymi wrogami Asmodian, których obwiniają za zniszczenie Wieży Wieczności. Elyosi zamieszkują Królestwo Elysea, które znajduje się w dolnej części Atreii. Ich kraina jest skąpana w słońcu i cieple i dlatego Elyosi mają bardziej delikatny, "anielski" wygląd. Są uznawani za piękniejszych od Asmodian. Daeva posiadają śnieżnobiałe, pierzaste skrzydła. Potrafią być życzliwi, dobrzy, jednak ich arogancja jest najbardziej widoczna. Podczas walki, wrogowie nie zostaną obdarzeni dobrocią i łaskawością, Elyosi przeistaczają się w groźnych i śmiercionośnych wojowników. Elyosi służą pięciu Władcom Seraphim, którzy pomogli im zbudować Sanctum i ochronili ich, gdy wszystko wydawało się być skończone.

Historia Elyosów Edytuj

Dwóch Empiriańskich Władców oddało swoje życie, by nie dopuścić do odpłynięcia Aionu w nicość. Niestety, szkody były bardzo duże. Dwie części planety zostały podzielone, oddalone od siebie poprzez Otchłań. Pozostali, żyjący Empiriańscy Władcy, podzielili się na dwie grupy - jedną, która wierzyła w pokój, druga która była temu przeciwna. Ci, którzy wierzyli w pokój, stali się znani jako Władcy Seraphim, wzięli swoją armię Daeva i osiedlili się w dolnej części Atreii. Nowa kraina była ciepła, słoneczna i piękna, sprawiając że Elyosi uwierzyli w to że są wybrańcami Aionu.

Nazywając nowe miejsce Elysea, a siebie nazywając Elyosami, obwiniali pięciu Władców Shedim (Asmodian), za zniszczenie Wieży Wieczności. Wierzyli w to, że przeciwna frakcja za sabotowała pokój, doprowadzając do wojny i katastrofy. Odbudowując swoje nowe imperium, Elyosi nie wiedzieli, że ich wrogowie nadal żyli, po drugiej stronie Otchłani. Gdy zaczęły się pojawiać portale, Elyosi dowiedzieli się że ich wrogowie żyją. Od tego czasu zaczęła się brutalna wojna, która trwa do dziś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki