FANDOM

Daeva - ludzie (Elyosi lub Asmodianie), którzy "wniebowstąpili" poprzez ciężką pracę, lub przypadek losu, co obudziło w nich potencjalną moc boską. Moc Daeva pochodzi od ich kontroli eteru, co jest niezwykle trudne dla innych, lub wręcz niewykonalne.

Daeva.png

Daeva - skrzydlaty wojownik

Charakterystyka Edytuj

Pomiędzy wszystkimi niezwykłymi czynami, które Daeva potrafią zrobić, najważniejszą jest nieśmiertelność. Podczas gdy ich ciała mogą zostać dowolnie zabite, ich duch przywraca ciało by stać się jednością na nowo.

Jako boskie istoty, żyjące pomiędzy śmiertelnikami, Daeva mają prawo do rządzenia ludźmi, jednakże z mocą oraz rządem przychodzi duża odpowiedzialność, tak też Daeva mają obowiązek chronić ludzi przed atakami innych ras.

Historia Edytuj

Daeva powierzone zostało najważniejsze zadanie - chronić Wieżę Wieczności. Po Tysiącletniej Wojnie, Daeva podzielili się na dwie frakcje, Elyosów i Asmodian. W wyniku Katastrofy, dwe frakcje oddaliły się od siebie, podzieliły i zamieszkały oddalone od siebie części Atreii. Dopiero niedawno dowiedzieli się, że nawzajem żyją, co sprawiło do powstania wielkiej wojny pomiędzy nimi gdyż każda ze stron, obwinia przeciwną o upadek Wieży i zniszczenie planety.

Problem eteru, znikającego w Otchłani, może sprawić że Daeva umrą raz i na zawsze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki