FANDOM

To będzie bolało tylko przez sekundę.
Classimage-sorcerer

Aion by thetotallyradshinobi-d6kmzh7

OpisEdytuj

Czarodziej podąża za Gwiazdą Magii. W głębi serca jest uczonym, który ze swej władzy nad duchami czyni śmiertelną broń: oprócz czterech żywiołów jego najsilniejszym sojusznikiem jest Eter, dzięki któremu jest w stanie decydować o przebiegu całych bitew.

Ważne cechy: wiedza, zdrowie, wola

Styl GryEdytuj

Czarodziej może łatwo trafić wiele celów, ma także dostęp do kilku umiejętności AoE, CC a także mają dostęp do najsilniejszych, bezpośrednich uderzeń, powodując duże szkody u przeciwnika i są mogą łatwo pokonać cel zarówno w PvE i PvP jednym lub dwoma czarami. Dla uzbrojenia, czarodzieje, jak zaklinacze, są ograniczeni do wyboru albo księgi albo kuli, gdy są na polu bitwy. Kule zapewnia mocniejszy magiczny cios i zwiększa obrażenia magiczne, natomiast księgi zapewniają wyższy stopień magicznej dokładnością, co zmniejsza szansę, że zaklęcie będzie uniknięte przez cel. na niższych poziomach różnica nie jest widoczna, ale w wysokich większość czarowników używa ksiąg by zwiększyć szanse powodzenia ciosu.

Czarodziej
Siła 90
Zdrowie 90
Celność 95
Zwinność 95
Wiedza 115
Wola 115

PvEEdytuj

W PvE solowej, czarodzieje prostu niszczą wszystko postawione na ich drodze za potężnych zaklęć, takich jak Inferno. Czarnoksiężnicy rzadko spędzają dużo czasu faktycznie zabijając cel. Jeśli pójdzie źle, czarodzieje mogą po prostu użyć jednej z wielu pułapek lub CC aby natychmiast sprawić by walka była bardziej korzystna dla nich. W grupie PvE, czarodzieje są często poszukiwani, dzięki ich zdolnościom sprawiają, że walka przebiega bezproblemowo.

PvPEdytuj

Czarodzieje to jedyna klasa która jest w stanie pokonać przeciwnika w zaledwie kilku ruchach. Ich zdolności CC mogą być również używane z dobrym skutkiem na uzdrowicielach wroga lub klasach płytowych poprzez zapewnienie, że cele zostają unieruchomiony. Jeżeli grupa jest dobrze zorganizowana, czarownik może rzucać AoE CC i natychmiast obezwładnić grupę wroga, umożliwiając grupie szybkie pokonanie swoich wrogów jeden po drugim.

CechyEdytuj

  • Noszą zbroję półcienną
  • Dobre zdolności CC
  • Duże zużycie many
  • NIski poziom PŻ
  • Wysoki poziom umiejętności

Umiejętności stygatówEdytuj

52

Więcej z Fandomu

Losowa wiki